dimarts, 1 de maig del 2012

Informe de sintesi 1.3

Hola companys/es!!
Per fi hem acabat la PAC 1. Ha estat dur pero la veritat es que hem après moltes coses. Vui compartir les meves conclosions amb vosaltres ja que de ben segur tots hem après molt i ens ha ajudat a modificar els coneixements previs que teniem sobre aquesta assignatura. Ja sabeu que esteu convidats a fer el comentari que volgueu!


5.- CONCLUSIÓ


 Aquesta PAC m’ha servit per molts motius. Principalment per adaptar-me a la dinàmica de treball de l’assignatura, ja que la valora positivament ja que implica llibertat d’actuacions però com he comentat abans estic poc acostumada a treballar així. Després considero que hem realitzar un autèntic treball de comunitat d’aprenentatge mitjançant el debat i el fòrum, no només aprenc de la teoria i el temari, sinó  que també aprenc dels companys/es d’aula i de les seves intervencions i preguntes, així com també espero que ells hagin après alguna cosa de mi.

Paral·lelament a tot aquest treball d’adaptació i de intercanvi d’opinions i coneixements he integrat significativament conceptes fins ara desconeguts als pocs coneixements previs que tenia sobre el tema i he ampliat la meva formació en aquest camp.

He après també a treballar amb un programa CMaps Tools fent mapes conceptuals complexes, i a més he creat el meu primer blog (que haig d’anar treballant i millorant).

Per tot això crec que he complert els objectius que hem plantejo amb les assignatures que imparteix la UOC: em servirà per al meu futur? Ho puc aplicar a la meva pràctica diària a l’aula? He après coses noves o ha estat només teoria que oblidaré? Per tots aquests motius puc dir que espero que la PAC 2 sigui igual d’útil i enriquidora que aquesta.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada